تجربه کاربری مهم‌ترین عامل فروش

در طراحی یک فروشگاه اینترنتی موفق، چیزی فراتر از ظاهر زیبا مطرح است؛ تجربه کاربری یا UX. این یعنی کاربر وقتی وارد سایت می‌شود، باید به‌راحتی مسیر خرید را پیدا کند، صفحات به‌سرعت بارگذاری شوند و فرآیند پرداخت ساده باشد. همه‌ی این موارد در کنار هم باعث می‌شوند کاربر حس خوبی بگیرد و احتمال خرید افزایش یابد.

تحقیقات نشان داده‌اند که کاربران تنها در چند ثانیه اول تصمیم می‌گیرند که در یک سایت بمانند یا آن را ترک کنند. بنابراین لازم است طراحی قالب فروشگاه شما ساده، واضح و سازگار با موبایل باشد. از طرفی، نمایش مناسب تصاویر، اطلاعات دقیق محصول، و سبد خرید قابل‌دسترس، فاکتورهای حیاتی در تجربه خوب خرید هستند.

اگر می‌خواهید مشتریان دائمی داشته باشید، به UX اهمیت دهید. به بازخورد کاربران گوش دهید، مشکلات احتمالی را بررسی و اصلاح کنید و دائماً عملکرد فروشگاه را بهبود دهید. تجربه کاربری خوب، همان چیزی است که کاربران را به بازگشت دوباره و دوباره به فروشگاه شما ترغیب می‌کند.

اولین نفری باشید که دیدگاه ثبت می‌کند.

ارسال دیدگاه

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای ضروری با * مشخص شده‌اند.


Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/sufiwebi/marketino.sufiweb.ir/wp-includes/functions.php on line 5481

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/sufiwebi/marketino.sufiweb.ir/wp-includes/functions.php on line 5481